Translate

24 Mart 2013 Pazar

YGS sona erdi, sıra puan hesaplamada-Puanlarınızı 'Puan hesaplama sihirbazı' ile hesaplayın


 YGS sona erdi, sıra puan hesaplamada

24 Mart 2013

YGS sona erdi, sıra puan hesaplamada

YGS sona erdi. Şimdi sıra puan hesaplamada. Tahmini netleriniz üzerinden YGS’den kaç puan alacağınızı merak ediyorsanız ‘Puan Hesaplama Sihirbazı’nı tıklayın, puanlarınızı hesaplayın. Sınavla ilgili merak ettikleriniz varsa, siz sorun üç uzman yanıtlasın.

Hürriyet Eğitim’in ‘Puan Hesaplama Sihirbazı’nı kullanmak için her alanda doğru ve yanlış soru sayılarınızı girin. Dah sonra ‘Hesapla’ butonuna basın ve 6 türdeki tahmini YGS puanlarınızı görün.

Sınavla ilgili merak ettiklerinize cevap almak için de ‘Uzmana Sor’u tıklayın ve sorularınızı gönderin. Fen Bilimleri Dershanesi Rehberlik Koordinatörü Cihan Yeşilyurt, Hürriyet Gazetesi Eğitim Editörü Nuran Çakmakçı ve Okan Üniversitesi Eğitim Kurumları Tanıtım Müdürü Servet Gülsün Şirin YGS hakkındaki tüm sorulanızı online olarak yanıtlayacak.
Puan Hesaplama Sihirbazı için tıklayınız
Uzmana Sor uygulaması için tıklayınız
 
http://www.hurriyet.com.tr/egitim/22886638.asp

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder