Translate

18 Mart 2010 Perşembe

Lise öğrencisine tramvay çarptı

18 Mart 2010 Perşembe Lise öğrencisine tramvay çarptı İstanbul Merter'de 3 lise öğrencisinin hayatını kaybettiği tramvay kazasına benzer bir olay Eskişehir'de yaşandı. Lise öğrencisi 15 yaşındaki Hayriye Kara yolun karşısına geçerken tramvayın çarpması sonucu ağır yaralandı. Kaza, bugün saat 16.00 sıralarında Yenibağlar Mahallesi Havacılık Müzesi önünde meydana geldi. Yunus Emre Devlet Hastanesi- Otogar seferini yapan Gülçin Mutluer yönetimindeki tramvay, yolun karşısına geçen Eskişehir Orhan Oğuz Anadolu Lisesi 2’nci sınıf öğrencisi Hayriye Kara’ya çarptı. Ağır yaralanan Hayriye Kara, çevredekiler tarafından çağırılan 112 Acil ambulansıyla Eskişehir Yunus Emre Devlet Hastanesi’ne kaldırılarak tedavi altına alındı. Vatman Gülçin Mutluer ise ifade için polis merkezine götürüldü. Soruşturma sürüyor. AĞIR YARALANAN LİSE ÖĞRENCİSİ YOĞUM BAKIMDAN ÇIKTI Eskişehir'de tramvayın çarpması sonucu ağır yaralanan Anadolu Lisesi 1. sınıf öğrencisi Hayriye Kara, yoğun bakımdan çıktı. Kolu, bacağı kırılan, boynunda incinme oluşan Kara, Yunus Emre Devlet hastanesi Ortopedi servisinde tedavi altına alındı. Kazanın yanından bir an olsun ayrılmayan Anne Ebru Kara," Kazayı ucuz atlattı. Çok korktuk. Allah onu bize bağışladı." dedi. Eskişehir'in Tepebaşı ilçesindeki Prof. Dr. Orhan Oğuz Anadolu Lisesi 9-A sınıfında öğrenim gören Hayriye Kara (15), dün akşam saatlerinde okul çıkışı eve giderken, Hava Müzesi önünde SSK-Otogar seferini yapan Gülçin Mutluer'in kullandığı tramvayın altında kaldı. Tramvay'ın çarpmasıyla yere savrulan lise öğrencisi Kara, çevredeki vatandaşlar ihbarı üzerine olay yerine gelen ambulansla Yunus Emre Devlet hastanesine kaldırıldı. Kanlar içinde kalan, kolu, bacağı kırılan boynunda da bere oluşan Lise öğrencisi Kara, bir süre yoğun bakım ünitesinde tutuldu. Bir süre burada tutulan ve gece geç saatlerde kendine gelen Kara, yapılan muayenenin akabinde Ortopedi servisine kaldırıldı. Sol ayağı ile sol kolunun kırılan ve boynunda bere oluşan Kara, okul çıkışı yaya olarak ev'e giderken bir anlık dalgınlık sonucu tramvay'ın altında kaldığını söyledi. Karşıya geçerken tramvayı gördüğünü anlatan Kara, "Tramvay gelmeden karşıya geçebileceğimi hesapladım. Hesap tutmayınca da tramvayın bana çarpacağını anladım. Son bir hamle ile kendimi tramvay yolundan dışarı atmak istedim. Ama olmadı ve tramvay bana sol tarafımdan çarptı. Gerisini hiç hatırlamıyorum." şeklinde konuştu. Organize Sanayi Bölgesi'ndeki bir tekstil fabrikasında işçi olarak çalışan 35 yaşındaki anne Ebru Kara ise kazayı haber alır almaz geldiği hastanede gözyaşlarına boğuldu. Kızının biran olsun yanından ayrılmayan anne Ebru Kara, "Kazayı ucuz atlattı. Çok korktuk. Allah onu bize bağışladı." dedi. Kızının durumunun iyi olduğunu dile getiren Anne Kara, "Şu anda durumu iyiye gidiyor. Kazayı duyunca çok korktum. İşi nedeniyle eşim Ankara'daydı. Ona da telefonla bilgi verdim." ifadesini kullandı. Tramvayın vatmanı Gülçin Mutluer ise aracın normal hızında giderken genç kızın aniden tramvayın önüne çıktığını belirterek "Fren de yaptım, ama kurtaramadım." ifadesini kullandı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder