Translate

15 Nisan 2010 Perşembe

Meslek ve teknik liseliye burs desteği

AKŞAM EGITIM 15 NİSAN 2010, PERŞEMBE Meslek ve teknik liseliye burs desteği BAHÇEŞEHİR Üniversitesi Mesleki ve Teknik Eğitimi Geliştirme Merkezi (METGEM) , Mesleki Teknik Ortaöğretim Kurumlarından mezun olup Bahçeşehir Üniversitesi-METGEM - Melek Yüksekokulu'nu tercih eden öğrencilere % 25 'Mesleki Eğitim Bursu' veriyor. Burstan yararlanmak için öğrencilerin Türkiye'de eğitim veren bir meslek lisesi veya teknik liseden mezun olmaları ve ÖSYM tarafından Bahçeşehir Üniversitesi Meslek Yüksekokulu'nda teknik programlardan birine yerleştirilmeleri yeterli. Burstan tüm öğrencilerin yararlanabilmesi amacıyla herhangi bir kontenjan sınırı da gözetilmiyor. Sektörün ihtiyaç duyduğu nitelikli işgücünü yetiştiren ve bugünün Mesleki Eğitim anlayışını, sektör ihtiyaçlarına göre yeniden şekillendiren Bahçeşehir Üniversitesi METGEM bu burs ile mesleki eğitimine ortaöğretimde başlayan öğrencilerin eğitimlerini yükseköğrenime taşımalarını teşvik ediyor. http://www.aksam.com.tr/2010/04/15/haber/egitim/627/meslek_ve_teknik_liseliye_burs_destegi.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder