Translate

18 Mart 2013 Pazartesi

IEFT'de 170 üniversite

IEFT'de 170 üniversite

23. IEFT Yurtdışı Eğitim Fuarları, 23-24 Mart tarihlerinde İstanbul'da düzenlenecek. Fuara 30 ülkeden 170 üniversite katılacak.


Cumhuriyet- Gençleri, öğrencileri ve ailelerini yurtdışındaki eğitim kurumlarıyla buluşturan ve bu kurumların sunduğu burs ve benzeri imkanları ziyaretçilere tanıtan IEFT Fuarları’nda, ABD ve İngiltere’den 50’nin üzerinde üniversitenin yanı sıra, Japonya, Malezya, Romanya, Avusturya, Polonya, İrlanda gibi değişik ülkelerden 170 eğitim kurumu temsilcisi, Türk öğrenci ve aileleri ile bir araya gelecek.
Fuarlara gelen ziyaretçiler, üniversite hazırlık, ön lisans, lisans, yüksek lisans, doktora, üniversite transfer, dil okulları, yaz okulları, sertifika-diploma programları, staj, lise eğitimi ve burslu yurtdışı eğitim konularında kurum temsilcilerinden bilgi alabilecek, ülkelerin eğitim ortamları konusunda merak ettikleri soruları yöneltebilecekler.

Burs imkanları, seminerler
Üniversite ve kolejlerin her yıl çok sayıda öğrenciye kısmi veya tam eğitim bursu sağladıkları IEFT Fuarları boyunca pek çok seminer düzenlenecek ve öğrenciler, fuar alanı dışında seminerlere ücretsiz katılarak yurtdışı eğitim konusunda kapsamlı bilgi sahibi olabilecekler. Fuarlarda, yurtdışı eğitim için şart olan dil yeterlilik sınavlarına hazırlık icin seviye belirleme deneme sınavları da yapılacak.
IELTS ve TOEFL IBT sınavları ve Genel İngilizce dil yeterlilik sınavlarına ücretsiz olarak katılacak öğrenciler, İngilizce dil seviyelerini ölçebilecekler
Halka açık ve ücretsiz olarak düzenlenen fuarlar, 12:00-18:00 saatleri arasında ziyaret edilebilecek.
(Bilgi ve online davetiye için: www.ieft.com.tr / 0212 244 42 13)
18 Mart 2013
 http://www.cumhuriyet.com.tr/?hn=405062&kn=22&ka=4&kb=22

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder