Translate

12 Nisan 2013 Cuma

Bitsin artık bu beyaz kabus

Bitsin artık bu beyaz kabus


O henüz 22 yaşında bir genç. Yaşam dolu olması gereken bedeni 'beyaz' bir kabusun içinde. Beş yıl önce eroin kullanmaya başlayan Seçil A., imdat çığlığını herkes duysun istiyor: Ne olur beni ve benim gibi gençleri kurtarın

Antalya'da iki çocuklu bir ailenin kızı olan Seçil A. 17 yaşındayken, flört ettiği erkek arkadaşının 'ikramıyla' uyuşturucu kullanmaya başladı. O sırada lisede öğrenci olan genç kız, arkadaşınI kurtarmaya çalışırken kendisi bağımlı oldu. Seçil A., önce okulu bıraktı, sonra eroin alabilmek için ailesinin altınlarını ve dövizlerini sattı. 'Gel sana uyuşturucu verelim' diyenlerin tecavüzüne uğradı, darp edildi... 
BAĞIMLIYIM, NE OLUR KURTARIN BENİ
KURTULMAK için her yolu deneyen Seçil A., 'Başaramadım" diyor. Bir de imdat çığlığını herkes duysun istiyor:
- BANA eroini ilk içiren erkek arkadaşım askere gidince uyuşturucuyu bıraktı. Ben bırakamadım.
- Bu o kadar kötü bir illet ki kendi ailemin evinde hırsızlık yaptım. Polise yakalandım. Üzerimde 16 paket eroin vardı. Beni yeniden AMATEM'e sevk ettiler. Bu zehiri bir türlü bırakamıyorum.
- Uyuşturucu parası için dileniyorum. İnsanlara, 'Ben öğrenciyim. Zor durumda kaldım' diyorum. Sonra da onları verdikleri parayı Zeytinköy'de uyuşturucuya yatırıyorum.
- Ne olur beni ve benim gibi gençleri kurtarın. Bir yol bulun.
Mustafa KOZAK

 http://www.aksam.com.tr/guncel/bitsin-artik-bu-beyaz-kabus/haber-186009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder