Translate

20 Nisan 2013 Cumartesi

Camide yabancı dil eğitimi

Camide yabancı dil eğitimi

AA
20 Nisan 2013

Adana’da bir lisede yabancı dil öğretmenliği yapan Abdülselam Pekuçar, camide ilk ve ortaokul öğrencilerine İngilizce eğitimi vererek ders notlarının yükselmesine katkıda bulunuyor.

Belediye Evleri Mahallesi’ndeki Hacı Kalender Pütün Camisi, ibadet ve Kur’an kurslarının yanı sıra, ilk ve ortaokul öğrencilerinin yabancı dil eğitimlerine de mekan oluşturuyor. Kız Lisesi’nde yabancı dil öğretmenliği yapan Abdülselam Pekuçar, aralarında oğlunun da bulunduğu bir grup öğrenciye, hafta içi iki gün akşam ve yatsı namazları arasında, pazar günleri de sabah 10’dan öğle namazına kadar eğitim ve etüt çalışması yaptırıyor. Pekuçar, gönüllü olarak yaptığı hizmetle öğrencilerin ders notlarının yükselmesine katkıda bulunuyor.
Pekuçar, “Çocuklar, eğitim sayesinde belirli saatlerde sokaktan uzak kalmış, aynı zamanda buradaki manevi havayı da teneffüs etmiş oluyor. Bu hizmet gönül işi. Çocuklar fırsat buldukça eğitim ve etüt çalışmalarına katılıyor” dedi. Çocukların eğitim ve etüt çalışmalarının yararını özellikle okuldaki yazılılarda gördüklerini anlatan, şöyle konuştu: “Çocuklar derste gördükleri konularla ilgili burada tekrar yapıyor. Öğretmen olduğum için çocukların hangi konuları işlediklerini yıllık planlardan takip edebiliyorum. Yaklaşık bir ay önce başladığımız eğitim günlerini, çocuklar dershaneyi aksatmayacak şekilde ayarladık. Biri oğlum olan çocukların babaları da zaman zaman gelerek bizi izliyor.” Eğitime katılan ilk ve ortaokul öğrencileri de İngilizce eğitim ve etüdün yararını gördüklerini, düşük olan ders notlarının bu sayede yükseldiğini söyledi.

 http://www.hurriyet.com.tr/egitim/23093108.asp

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder