Translate

1 Nisan 2013 Pazartesi

Öğretmenlerin sorunlarına Bakan Avcı’dan çözüm beklentisi



Öğretmenlerin sorunlarına Bakan Avcı’dan çözüm beklentisi

AA
1 Nisan 2013

Öğretmenlerin sorunlarına Bakan Avcı’dan çözüm bek

Türkiye Kamu-Sen ve Türk Eğitim-Sen Genel Başkanı İsmail Koncuk, bütün eğitim çalışanları adına, Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı’dan problemleri bildiğini ve çözeceğini söylemesini beklediklerini bildirdi.

Koncuk, 4+4+4 eğitim sisteminin bazı sıkıntılar getirdiğini, on binlerce öğretmenin norm kadro fazlası olduğunu, öğretmenlerin bazılarının zorla alanlarının değiştirildiğini veya memur yapıldığını öne sürdü. Yönetici atama yönetmeliği dolayısıyla Milli Eğitim Bakanı Avcı’yı eleştirmelerinin doğal olduğunu savunan Koncuk, “Eş durumu, sağlık ve öğrenim özrü konusunda nasıl bir çözüm üreteceğini söyleyemeyen, bu konudaki tüm taleplere kulaklarını tıkamış bir Bakanı görmezden gelmemizi kimse bizden beklemesin” diye konuştu. Eğitim problemlerinin çözümü amacıyla her ilde farklı uygulamalar yapıldığını anlatan Koncuk, şöyle devam etti: “Eğitim çalışanlarının görevde yükselme sınavıyla ilgili bir takvim yapamayan, bu işi en kısa sürede çözeceğiz diyemeyen, bir bakana, seyreden ve oturan bakan dememizi, kimse yadırgamasın. Türk Eğitim-Sen, bütün eğitim çalışanları adına, Sayın Nabi Avcı’dan artık ortaya çıkmasını, problemleri bildiğini ve çözeceğini söylemesini bekliyor. Yaşanan haksızlıklara göz yummayacağını ispat etmeli.”

 http://www.hurriyet.com.tr/egitim/22941182.asp

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder