Translate

20 Nisan 2013 Cumartesi

ZERÇEV’in proje yarışmasına bakanlık desteği

20 Nisan 2013 - 02:30

ZERÇEV’in proje yarışmasına bakanlık desteği

Zonguldak Ereğli ve Çevresini Kalkındırma Derneği (ZERÇEV) tarafından 3 yıldır Karadeniz Ereğli’deki ilk, orta ve lise öğrencileri arasında gerçekleştirilen ‘Benim de bir iş fikrim var!’ proje yarışması bu yıl Bülent Ecevit Üniversitesi işbirliği ve Milli Eğitim Bakanlığı’nın desteğiyle Zonguldak, Bartın ve Karabük’ü de içine alan daha büyük bir etkinliğe dönüşüyor.

ZERÇEV’in proje  yarışmasına  bakanlık desteği


Girişimcilik ruhunun daha çocukluk ve gençlik dönemlerinden itibaren geliştirilmesi amacıyla başlatılan yarışma gördüğü ilgiyle bu yıl Milli Eğitim Bakanlığı tarafından desteklenmeye değer bulunan projeler arasında yer aldı.

İdealist nesillerin yetişmesi...
Buna göre bakanlık, Zonguldak, Bartın ve Karabük’teki ilkokul, ortaokul ve liselerde yarışmanın duyurulması ve katılımın sağlanması konusunda yardımcı olup, destek sağlayacak. ZERÇEV Yönetim Kurulu Başkanı Cevat Kır, “Bu yarışmayla amacımız, ihtiyacımız olan bu idealist neslin yetişmesine katkı sunmaktır. Bu çabalarımıza Milli Eğitim Bakanlığı’nın da sahip çıkması hem bizler, hem de bu yarışmaya katılacak öğrenciler açısından güçlü bir motivasyon sağlayacak” dedi.

 http://ekonomi.milliyet.com.tr/zercev-in-proje-yarismasina-bakanlik-destegi/ekonomi/ekonomidetay/20.04.2013/1695999/default.htm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder