Translate

20 Nisan 2013 Cumartesi

Açıköğretimde kağıt kitap dönemi bitiyor

Açıköğretimde kağıt kitap dönemi bitiyor

ANADOLU Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Davut Aydın, üç yıl sonra kağıda dayalı kitap uygulamalarına son vererek, kitapların tamamını elektronik etkileşimli kitap haline dönüştürmeyi hedeflediklerini kaydetti.

Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Büroları Hizmet İçi Eğitim Programı, Antalya'da düzenlendi. Özkaymak Falez Hotel'de gerçekleştirilen toplantıya, Anadolu Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Davut Aydın ile yurtiçi ve yurtdışındaki açıköğretim bürosu çalışanı 500 kişi katıldı. İki bölüm halinde gerçekleştirilen toplantının ikinci etabında konuşan Rektör Aydın, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi'nin bu yıl 30'uncu yılını kutladığını hatırlattı.
Rektör Aydın, Anadolu Üniversitesi'nin aktif ve pasif 2 milyonun üzerindeki öğrenci sayısıyla 30 ülkede eğitim veren bir üniversite olduğunu kaydetti. Anadolu Üniversitesi'nin yurtiçi ve yurtdışında toplam 110 ofisi bulunduğunu aktaran Rektör Aydın, toplantıda ofis görevlileri ile öğretim elemanlarının bir araya geldiğini dile getirdi. Rektör Aydın, eğitim toplantısında eğitim sistemindeki yeni uygulamaları anlatarak, öğrencilere daha kaliteli eğitim hizmeti vermeyi amaçladıklarını söyledi.
Anadolu Üniversitesi'nin eğitim sürecinde Türkiye ve dünyaya örnek olacak elektronik dönüşüm seferberliği başlattığını anlatan Rektör Aydın, şöyle konuştu:
"Bu seferberlik kapsamında e-öğrenme ortamları bilgi ve iletişim teknolojilerindeki gelişmelere paralel olarak yenilenerek, danışmanlık hizmetleri internet üzerinden kapsamlı bir şekilde verilmeye başladı. Kitapların tamamı elektronik etkileşimli kitap haline getiriliyor. Kağıda dayalı kitap uygulamalarına son vermeyi hedefliyoruz. Üç yıl içerisinde aşama aşama kitaba dayalı eğitim sistemini bitirerek, internet ortamından kitaplara geçeğiz. Kitapların tamamı internet ortamına yükleniyor. Öğrencilerimiz de kağıt kitap yerine elektronik ortamdan eğitim kitaplarını takip edebilecek." DHA

 http://www.aksam.com.tr/yasam/acikogretimde-kagit-kitap-donemi-bitiyor/haber-188171

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder