Translate

28 Mart 2013 Perşembe

Küçük kıza tacizle suçlanan kargocuya 13 yıl hapis


28 Mart 2013 - 13:53

Küçük kıza tacizle suçlanan kargocuya 13 yıl hapis


İsmail AKDUMAN/SAMSUN, (DHA)
SAMSUN’da bir firmada kurye olarak çalışan 32 yaşındaki Bülent Sönmez, 9 yaşındaki A.A. adlı kızı taciz ettiği suçlamasıyla tutuklu yargılandığı davada, 13 yıl 4 ay hapis cezasına çarptırıldı.

Olay, merkez Atakum İlçesi Esenevler Mahallesi’nde 2010 yılı Ocak ayında meydana geldi. Bir firmada kurye olarak çalışan ve bekar olan Bülent Sönmez, Esenevler Mahallesi’nde Kadriye A.’ya gelen paketi vermeye gitti. Zil çalınca, annesi dışarda olduğu için evde yalnız olan o zaman 9 yaşında olan A.A. kapıyı açtı. Evde kimsenin olmadığını öğrenen Sönmez, küçük kızı kandırıp içeri girdi. Sandalyeye oturan kurye, "Eşofmanın düşmüş, düzelteyim" dedikten sonra küçük kızı halının üzerine yatırarak cinsel tacizde bulundu. Daha sonra bu olayı kimseye anlatmamasını söyleyerek evden ayrıldı. A.A. başından geçenleri telefonla aradığı annesine anlattı. Anne Kadriye A. da polise gidip şikayetçi oldu.
Kısa sürede yakalanan Bülent Sönmez, tutuklanarak cezaevine gönderildi. ’Küçük yaşta kız çocuğuna cinsel taciz ve konut dokunulmazlığını ihlal’ suçlarından hakkında 18 yıla kadar hapis cezası istemiyle 2’nci Ağır Ceza Mahkemesi’nde bugün son kez hakim karşısına çıkan Sönmez, suçlamaları kabul etmedi.
Daha önceki celselerde yaptığı savunmasını tekrar eden sanık, "Olay günü Kadriye A. adına gelen zarfı evine götürdüm. Kapıyı küçük bir kız açtı. Ben düzenli yemek yemediğim için şeker yerim. Bu nedenle susayıp bir bardak su istedim. Suyu içtim. A.A. şeker yediğim için ağzıma bakıyordu. Ben de cebimden bir şeker çıkartıp ikram ettim. Daha sonra ayrıldım. Kendisine bir şey yapmadım" dedi. Ancak daha önceki duruşmalara katılan ve sanığın kendisini taciz ettiğini ileri süren A.A.’nın iç çamaşırlarında çıkan spermlerin sanığın olduğunun ortaya çıkması, küçük kızında ruh sağlığının olay nedeniyle bozuk olduğunun belirtilmesi üzerine mahkeme heyeti, Sönmez’e 13 yıl 4 ay hapis cezası verdi.

http://gundem.milliyet.com.tr/kucuk-kiza-tacizle-suclanan-kargocuya-13-yil-hapis/gundem/gundemdetay/28.03.2013/1686404/default.htm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder