Translate

13 Nisan 2013 Cumartesi

Eskişehir için okul kampüsü çalışması

Eskişehir için okul kampüsü çalışması

AA

13 Nisan 2013

Bakan Avcı, Eskeşihir’de Okul Kampüsü Projesi ile diğer eğitim yatırımlarının sürdüğünü söyledi. Avcı, “Önümüzdeki eğitim yılında Eskişehir’i eskisinden daha iyi duruma getirecek adımları atacak her türlü tedbiri almaya çalışıyoruz” dedi.

Eskişehir Valisi Kadir Koçdemir’i makamında ziyaret eden Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı, burada yaptığı konuşmada, kentte “2013 Türk Dünyası Kültür Başkenti” açılış törenlerinin başarıyla gerçekleştirildiğini söyledi. Türk dünyasında ve Türk izi olan her yerde Eskişehir’in daha çok tanınması, Türk dünyasıyla ilişkilerde daha katılımlı iş birliği ortamı oluşturulması için ilk adımların atıldığını dile getiren Avcı, şöyle devam etti:
“Önümüzdeki dönem mayıs ayında da geleneksel Yunus Emre’yi anma törenlerimiz başta olmak üzere gerçekleştirilecek pek çok etkinlikle Türk Dünyası Kültür Başkentliğimiz daha da tanınır, bilinir hale gelecek. Bu konuyla ilgili son hazırlıklarımızı bir kere daha konuşmak için Sayın Valimiz ve yönetim kuruluyla pazartesi günü görüşmemiz olacak. Özellikle Ankara’da üzerimize düşen her ne varsa hem Milli Eğitim Bakanlığı hem de Eskişehir milletvekilleri olarak bu alanda yapabileceklerimiz konusunda görüşmelerimiz olacak. Zaten bunlar devam ediyor.”

Okul Kampüsü Projesi
Avcı, Eskişehir’de ‘Okul Kampüsü Projesi’ ile diğer eğitim yatırımlarını hızlandırmak amacıyla çalışmalarının sürdüğünü anlattı. Kentte yapılacak stadın temelinin, haziran ayında atılacağı bilgisini veren Avcı, “Önümüzdeki eğitim yılında Eskişehir’i eskisinden daha iyi duruma getirecek adımları atacak her türlü tedbiri almaya çalışıyoruz” ifadesini kullandı. Avcı, mevcut stadın değerlendirilmesiyle ilgili çalışmalar da yaptıklarını belirtti. Bu stadın en iyi şekilde değerlendirilmesine çalışılacağına işaret eden Avcı, şunları söyledi:
“Eski stat, TOKİ tarafından şehrin beklentilerine ters düşmeyecek bir biçimde değerlendirilecek. Onunla ilgili milletvekillerimiz, TOKİ ile temaslarda bulundu. Ben de yakından ilgileniyorum. Yeni stat için gerekli olan finansman dışında orada herhangi bir rant oluşmasına ve Eskişehir halkının rahatsız olabileceği bir yapılaşmaya müsaade etmeyeceğiz. Eski stat yerimiz, yeni stat için gerekli olan finansmanın ötesinde bir rant kaynağı olarak değerlendirilemez.”

 http://www.hurriyet.com.tr/egitim/23037124.asp

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder